niedziela, 27 lipca 2014

Epilog

Ed Sheeran - Photograph


-Kto to był? – pyta Ruby.
-Nikt ważny – szlocha Alice.
-Czemu powiedział, że się ze mną żegna?
-Po prostu zapomnij – mówi JJ.
Nagle do sali wchodzi Niall.
-A ty to kto?
-Nie pamiętasz mnie?
-Straciła pamięć krótkotrwałą. – tłumaczy Charlie.
-Niall, twój przyjaciel.
-Świetnie. Może chociaż ty mi powiesz kim był ten chłopak, który tu był.
Ali macha przecząco głową kiedy blondyn na nią spogląda.
-To jest najmniej istotę. Jak się czujesz?
-Ugh! – warczy zdenerwowana – Dobrze dziękuje.
-Cieszę się – uśmiecha się i podchodzi żeby ją przytulić.

Mimo to Rue wciąż czuła pustkę, którą  spowodował zanik pamięci. Brakowało jej kogoś i tym kimś był Harry. Lecz ona o tym nie wiedziała i dla świętego spokoju postarała się zapomnieć o tajemniczym chłopaku w ciemnych lokach.
Żyła spokojnie o niczym nie wiedząc. Charlie i JJ usunęli wszystkie pamiątki związane z Harry’m.  Po miesięcznej rehabilitacji wróciła do szkoły i ukończyła rok z przyzwoitą średnią. Obecnie planuje naukę na studiach, ale pierwsze ma na uwadze rok przerwy żeby wszystko sobie poukładać.
Tymczasem Harry zamieszkał niedaleko wuja i pomaga mu w sklepie na pół etatu. Resztę czasu poświęca na treningu. Zrezygnował z walk, ale nie z dobrej kondycji. Jego noce są niespokojne. W każdym śnie ma przed oczami zakrwawioną Rue leżącą na ziemi w tej ślepej  uliczce. Budzi się z krzykiem każdej nocy, bojąc się czy aby na pewno wszystko z nią w porządku. Wiele razy chciał wsiąść w samochód i wrócić  do domu, rodziny. Do Ruby. Lecz myśl, że może ją  ponownie skrzywdzić powstrzymuje go.
Sprawa dotycząca pobicia Rue wciąż trwa. Nie złapali Sama, a Trevor’a nawet nie wzięli pod uwagę.

I tak się kończy pierwsza  część fanfiction pt. „Invincible”. Jeśli chcesz wiedzieć co będzie dalej odwiedź zakładkę „Sequel?!” i oddaj głos w ankiecie  po prawej.




Dziękuje wszystkim czytelnikom, że mogłam spędzić z wami ten cudowny czas. Mieliśmy  wzloty i upadki. Mi czasami doskwierał  brak weny, a wam niechęć do komentowania. Jednak cieszę się, że mogłam spędzić te wszystkie chwile z wami. Nie spodziewałam się, że to ff  odniesie taki sukces.
Dlatego proszę was tylko o 40 głosów. Jestem w stanie przedłużyć ankietę, ale to 40 głosów  MUSI  BYĆ. Zróbcie to dla mnie i oddajcie te głosy. To nie jest trudne, a mnie zmotywuję do napisania drugiej części.
Jeszcze raz dziękuję i zachęcam do oddawania głosów :)
Ily ♥


4 komentarze:

Sky Branks pisze...

Szkoda, że taki smutny koniec :(
Mam nadzieję, że powstanie sequel i Harry będzie z Rue.
Powodzenia :)
Pozdrawiam, @xAgata_Sz .xx

Anonimowy pisze...

Matko dlaczego nie było happy = end...u / ja tak nie chce i proszę napisz dalsze losy PPLLIISS.Czekam niecierpliwie

Julia Bilska pisze...

Jaki wzruszający :'( Cudo *.*

Anonimowy pisze...

NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ DLASZYCH OPOWIADAŃ !!!